Dag 22/23: Mauritius

12 augustus 2014

Dit is het laatste reisverhaal van deze prachtige vakantie. Morgenmiddag begint onze terugreis. Helaas zijn er vanaf Mauritius geen directe vluchten naar Amsterdam dus hebben we een tussenstop in Parijs. Bij het hotel zit een wellness/spa en Amy en ik hebben daar lekker een uitgebreide gezichtsbehandeling laten doen. Vanuit de behandelruimte hadden we mooi uitzicht op zee. We hebben vandaag een strandwandeling gemaakt en onderweg nog wat foto's gemaakt o.a. met gevonden kokosnoten. Wij kunnen terugkijken op een geweldige vakantie waar we veel mooie herinneringen aan over zullen houden. We hopen dat we jullie via de reisverhalen goed op de hoogte hebben gehouden en waarschijnlijk zien we jullie allemaal weer heel snel!

1. Karin:
    12 augustus 2014
    geweldig!fijn dat jullie ht zo naar jullie zin hebben gehad deze ervaring zal jullie nog lang bijblijven denk ik xxx
  2. Pa:
    12 augustus 2014
    Aan alles komt een eind maar de herinnering blijft altijd.
    Gelukkig heb je veel foto's en video's. Jammer dat het over is.
    Straks komt het grote nagenieten ook toch leuk?
    Goede reis terug en lees mij mail maar van vandaag.

Gr. Pa
  3. Ineke:
    Goeie reis terug!
  4. Karin veldhoen:
    Hoi Amy en familie,
    Aan alles komt een eind,maar met de goede herinneringen en een rugzak vol mooie verhalen hoop ik jou Amy snel te zien .tot snel ,geniet er nog even van en goede veilige terugvlucht. Gr Robert en Karin
  5. Veldhoen Kuijl:
    12 augustus 2014
    Jammer dat het voorbij is
    Maar wens jullie goeie reis
    Groetjes!
  6. Henny:
    12 augustus 2014
    Goeie reis terug ik hoop je snel te zien,
    Groetjes
  7. Linda:
    13 augustus 2014
    Goede reis. Wat een belevenissen hebben jullie meegemaakt!!!